מחפש/ת עבודה טכנית יציבה במפעל משפחתי עם תנאים מעולים? הצטרפ/י אלינו לייצור יריעות לבריכות בסביבה שקטה ונעימה!
מהות התפקיד:
– הפעלת מכונות ייצור מתקדמות בקו הייצור
– עבודה במשמרות מתחלפות – כולל לילות וסופ״ש
– אחריות על תפעול שוטף, סדר ובטיחות בעמדה
– חלק מצוות מקצועי במפעל איכותי בחדרה
תנאים:
– שכר הולם ותנאים טובים למתאימים!
– שעות עבודה: משמרות שבועיות מתחלפות:
– בוקר: 06:00–14:00, צהריים: 14:00–22:00, לילה: 22:00–06:00
– תוספות בלילה, סופי שבוע ושעות נוספות
– עלייה בשכר לאחר תקופת למידה
– תלוש מסודר ותנאים סוציאליים מלאים
– אוכל חם וביגוד עבודה על חשבון המפעל
– מיקום המשרה: חדרה
רוצה להצטרף לצוות מקצועי ומשפחתי? שלח/י קורות חיים עכשיו!
– רקע טכני/ניסיון בעבודה טכנית – חובה
– עברית ברמה טובה
– ניידות – חובה (כולל החזרי נסיעות)
– נכונות לעבודה בשלוש משמרות כולל לילות וסופי שבוע
אלמור אנרגיות מתחדשות, חברת ביצוע בתחום הסולארי מגייסת מנהל/ת איכות לתחום החשמל, התפקיד כולל:
• אחריות לבקרת איכות ברמה רוחבית: הכשרת צוותים, בניית חומרים לצוותים חדשים
• אחריות על ההכשרה של מפקחי החשמל – שלב אחר שלב תוך התאמה המסלול
לפי ניסיון המפקח.
• בניית חומרי ההכשרה ושיפורם באופן מתמיד
• איסוף חומרים על סמך מקרי שטח והטמעתם בפועל
• שמירה על מקצועיות הצוותים – הדרכת שוטפות על ידי הפעלת מדריכים מקצועיים בתחומי
החשמל השונים, ממירים, אגירה, חוזים ועוד
• עבודה בשיתוף גורמים פנים ארגונים – מפקח טכני, מפקחים אזוריים, מנהלי פרויקט, מח’
הנדסה.
• ניסיון בתפקיד דומה – חובה
• רישיון חשמל/הנדסאי/מהנדס חשמל - חובה
• ניסיון בהקמת אתר סולארי קרקעי
• ניסיון ניהולי – ראיית תמונה רחבה ויכולת הנעה
• יכולת לטיוב וארגון מידע – תוכנות, אקסל, עריכת מצגות וסרטונים
ליבואן ותיק ומוביל בעולמות הדפוס הדיגיטלי דרוש/ה הנדסאי/ת / טכנאי/ת מכונות מנוסה לביצוע עבודות תחזוקה ושבר לאורך קווי היצור והדפוס במפעלים ובבתי הדפוס אצל הלקוחות.
**העבודה כרוכה בנסיעות ברחבי הארץ.
#NAME?
למשרדי חברת הייטק בנווה ימין דרושים/ות מאבטחים/ות
והתנאים מדהימיםםם!!!
• שכר גבוה 48.5 ₪ לשעה
• קרן השתלמות+ קרן פנסיה מהיום הראשון
• משמרות 24/7 כולל סופי שבוע
• ארוחות על חשבון החברה
• חדר כושר מסובסד
לפרטים זוהר 054-6763209
זמינות למשמרות 24/7 כולל סופש
שירות צבאי מלא
• אחריות על ניהול שוטף של פעילות מוקד השירות ללקוחות הסניפים והאונליין - ניהול ישיר של 5 ר"צ וכ-30 נציגים
• הובלת המחלקה לעמידה במדדים וביעדי השירות בכל ערוצי המענה ללקוח (שיחות, מיילים, צ’אטים, מדיה חברתית)
• בקרה על תהליכי השירות ושיפור תהליכי עבודה
• הדרכה וליווי מקצועי של צוותים ניהוליים במוקד ובסניפים
• ריכוז ותיאום טיפול משפטי בתביעות
• עבודה רציפה מול מטה החברה בחו"ל, לרבות דיווחים שוטפים ומענה לפניות
• ניהול תקציבים
• העבודה במשרה מלאה (א-ה) באור יהודה
• חובה ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול מערך שירות לקוחות מחברה בתחום הקמעונאות/ מוצרי צריכה (לא מוקדי מכירות!!!)
• עבודה בחברה גלובאלית – יתרון משמעותי!
• ניסיון בניהול צוות גדול
• בקיאות וידע בסוגיות צרכניות משפטיות
• יכולת לניתוח והבנת נתונים
• יכולת הדרכה ופיתוח
• אנגלית ברמה גבוהה – דיבור וכתיבה (ייבחן בראיון)
• אחריות על ניהול שוטף של פעילות מוקד השירות ללקוחות הסניפים והאונליין - ניהול ישיר של 5 ר"צ וכ-30 נציגים
• הובלת המחלקה לעמידה במדדים וביעדי השירות בכל ערוצי המענה ללקוח (שיחות, מיילים, צ’אטים, מדיה חברתית)
• בקרה על תהליכי השירות ושיפור תהליכי עבודה
• הדרכה וליווי מקצועי של צוותים ניהוליים במוקד ובסניפים
• ריכוז ותיאום טיפול משפטי בתביעות
• עבודה רציפה מול מטה החברה בחו"ל, לרבות דיווחים שוטפים ומענה לפניות
• ניהול תקציבים
• העבודה במשרה מלאה (א-ה) באור יהודה
• חובה ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול מערך שירות לקוחות מחברה בתחום הקמעונאות/ מוצרי צריכה (לא מוקדי מכירות!!!)
• עבודה בחברה גלובאלית – יתרון משמעותי!
• ניסיון בניהול צוות גדול
• בקיאות וידע בסוגיות צרכניות משפטיות
• יכולת לניתוח והבנת נתונים
• יכולת הדרכה ופיתוח
• אנגלית ברמה גבוהה – דיבור וכתיבה (ייבחן בראיון)
תחומי אחריות:
- תכנון הפקת אירועים
- פיתוח והעשרה של מערך החוגים והפעילויות
- הובלת תוכן והרצאות – חיצוניות ופנימיות – עבור חברות ודיירי המתחם, כחלק מבניית קהילה.
- תקשורת שוטפת עם דיירי המתחם וליווי באירועים
- שיתוף פעולה עם מחלקת השיווק
-אחריות על תקציב האירועים – כולל מעקב, בקרה ודיווח
מיקום המשרה: הוד השרון
מה חשוב שיהיה לך?
- ניסיון קודם בתפקידי שירות ומכירה – חובה
- סדר וארגון ברמה גבוהה
- עצמאות ויוזמה
- אוריינטציה שיווקית ויחסי אנוש מעולים
לחברת שירות הגדולה ביותר בארץ הממוקמת באיזור חולון שעוסקת במכשירי חשמל ביתיים
דרוש/ה נציג/ת שירות ומכירה לשיחות נכנסות בלבד
מענה לשיחות: נכנסות , מענה ראשוני לפתרון התקלה , קביעת שירות, מכירת ביטוחים ואביזרים נילווים, קשר מול טכנאי
משרה מלאה 8:00-16:30
תנאים מעולים למתאימים
שכר מאוד גבוה
ניסיון בשירות לקוחות- יתרון
ניסיון במכירות- יתרון
אנחנו מגייסים נציגי/ות שירות ומכירה לחדרה
אנחנו מציעים גיוס מהיר, אישי ונוח
ממוצע 46 ש"ח לשעה!
בנוסף מענק ב2 פעימות: 5,000 ש"ח לאחר חצי שנה ו-5,000 ש"ח נוספים לאחר שנה
יציבות - עובד חברה מהיום הראשון
סביבת עבודה עם אנשים טובים,
התפתחות מקצועית ואישית,
פינוקים שהופכים את היומיום בעבודה למפתיעה כל פעם מחדש עם חופשות בחו"ל, ארוחות מסובסדות, חדר כושר, קו סלולר ושירותי סלקום TV בעלויות מסובסדות,
אירועי חברה סופר מושקעים וכל מה שאתם אוהבים.
נשמח להכיר (:
*השכר המוצג כולל שכר בסיס + תמריצים שאינם מהווים חלק משכר עבודה הנתון הממוצע מתייחס ליוני 2024
יש לכם/ן ניסיון? יתרון!
אין לכם/ן ניסיון? נרכוש אותו ביחד!
*המענקים מוצעים לפרק זמן מוגבל, למשרות מסויימות ותשלומם מותנה בקיום התחייבות לעבודה בהיקפי משרה מינימליים ובעמידה בכל התנאים המפורטים בהסכם המענק. מהמענקים ינוכו מיסים כדין.
*ההטבות מוענקות לעובדים זכאים בהתאם למדיניות החברה ו/או להסכם הקיבוצי החל בה, חלקן בשיתוף עם ארגון העובדים.
*קבוצת סלקום מעודדת העסקה מגוונת. המשרה מיועדת לכל המינים והמגדרים.
אחראי.ת קשרי לקוחות לחטיבה העסקית.
קצת על החטיבה העסקית:
החטיבה העסקית נותנת שירותים ל-11,000 עסקים המנהלים את חשבונם ומלווים אישית באגף העסקי ובמרכזי עסקים הפרוסים ברחבי הארץ.
צוות קשרי הלקוחות אחראי על ניהול הקשר הכולל עם לקוחות החטיבה וקידום עסקיהם, זאת במטרה למקסם את רווחיות הבנק לטווח ארוך.
התפקיד יכלול התמקצעות בבנקאות עסקית ואשראי עסקי בתחומי המסחר, התעשייה והנדל"ן.
התפקיד כולל:
פיתוח וניהול עסקים עם לקוחות הצוות (כולל ניהול רווחיות).
מעורבות גבוהה ופרו אקטיבית בניהול הממשקים השונים בבנק הקשורים לניהול תיק הלקוחות.
מתן שרות ללקוחות עסקיים גדולים ומציאת פתרונות לצרכיהם השונים תוך שמירה על רמת הסיכון ונהלי הבנק.
ניהול תהליך חיתום עסקאות בשלבים השונים – אנליזה, ניהול סיכונים, כתיבת בקשות אשראי וסקירות, בחינה משפטית של עסקות, ניהול מו"מ משפטי ועסקי מול הלקוח.
קיום תהליכי מכירה שוטפים ללקוח ומעורבות אפקטיבית בהתנהלות העסקית של הלקוח עם הבנק.
ניהול וביצוע משימות שוטפות ומעקבים, דיווחים , הזרמות נתונים ועוד.
את מי אנחנו מחפשים ? אנשים כמוך ! שרוצים להצטרף לארגון מוביל , לעצב את הקריירה , להתפתח , ולהיות חלק מעשייה משמעותית עבור הלקוחות העסקיים והמשק בישראל .
כישורים נדרשים :
אינטליגנציה ויכולת למידה מהירה
חשיבה עסקית
סקרנות ורצון ללמידה מתמדת
תפקוד בתנאי עומס ולחץ
יסודיות וירידה לפרטים
יכולות ניהול ומולטיטאסקינג לצד גמישות תפקודית
עצמאות ,יוזמה ויכולת מוכחת לקבלת החלטות
יכולת עבודה בצוות וניהול מו"מ
דרישות התפקיד :
בוגר/ת תואר ראשון בתחומים פיננסיים, ממוסד אקדמי מוכר (יתרון לבוגרי אוניברסיטאות) .
רצון להתפתח בעולם הבנקאות והאשראי לטווח ארוך .
יבואן ציוד הכושר המוביל בישראל מחפש מנהל/ת שירות לקוחות עם אנרגיה טובה, סדר בראש ויחסי אנוש מעולים – לניהול צוות קטן ואיכותי, בסביבה משפחתית ונעימה.
מהות התפקיד:
– ניהול צוות שירות לקוחות קטן ומקצועי (כ-3 נציגים)
– טיפול בפניות לקוחות VIP ותיאום מענה מקצועי מול ממשקים שונים
– שיפור וייעול תהליכי שירות תוך הטמעת נהלי עבודה
– מעקב אחר מדדי שירות, הפקת דוחות ושיחות משוב
– הובלה של אווירת שירות נעימה, מקצועית ומכילה
שכר ותנאים:
– שכר התחלתי: 13K גלובלי
– משרה מלאה: ימים א’ עד ה’ בין השעות 08:00 עד 17:00
– סביבת עבודה משפחתית, צעירה ותומכת
– חניה חופשית לעובדי החברה
– אפיקי קידום והתפתחות רבים בחברה צומחת
רוצים לנהל שירות ברמה גבוהה בסביבה שתומכת בכם באמת? שלחו קו"ח והצטרפו אלינו!
– ניסיון קודם בניהול צוות שירות – חובה!
– כישורי ניסוח וביטוי מצוינים בע"פ ובכתב – חובה
– יכולת סדר וארגון גבוהה
– גישה חיובית, יחסי אנוש מעולים וחיבור לאנשים
אנו מציעים לכם הזדמנות להצטרף לסביבת עבודה נעימה ומקצועית בפתח תקווה (כולל חנייה מסודרת לעובדי החברה).
משרה מלאה בימים א'-ה', בין השעות 8:00-17:00.
לאחר 3 חודשים תיפתח אפשרות לעבודה היברידית (יומיים בשבוע מהבית).
שכר התחלתי: 45 ש"ח לשעה.
בונוסים חודשיים, כרטיס סיבוס בשווי 600 ₪, מתנות לחגים, ערבי צוות ועוד.
מענק התמדה חד פעמי בסך 6,000 ש"ח לאחר ותק של חצי שנה!
סביבת עבודה נעימה ומקצועית.
מיקום המשרד- פתח תקווה
*חנייה לעובדי החברה
עדיפות תינתן למועמדים/ות המתגוררים/ות בפתח תקווה ובסביבתה הקרובה.
כישורי ביטוי וניסוח מעולים – בכתב ובעל פה (חובה).
ניסיון קודם בשירות לקוחות – יתרון משמעותי.
יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות.
כישורי סדר וארגון גבוהים.
נכונות ואכפתיות לעבודה לטווח ארוך.
מחפשים להשתלב בתפקיד טכני מאתגר עם אפשרות להתפתחות מקצועית? זו ההזדמנות שלכם להצטרף לצוות מוביל בתמיכה טכנית ללקוחות!
מיקום – פתח תקווה
משרה מלאה / משמרות תנאים מעולים ושכר מתגמל!
מה בתפקיד?
– מתן מענה טכני ללקוחות החברה במגוון תחומים – מערכות הפעלה, תקשורת, חומרה ותוכנה
– פתרון בעיות טכניות בזמן אמת ומתן תמיכה מרחוק (Remote)
– ניהול קריאות שירות, תיעוד וטיפול בבעיות דרך מערכת CRM
– מתן תמיכה והדרכה ללקוחות בשימוש במערכות החברה
– עבודה מול צוותי פיתוח ותמיכה מתקדמת במקרים מורכבים
מה תקבלו?
– שכר מתגמל + בונוסים על עמידה ביעדים
– אפשרויות קידום לתפקידים בכירים יותר בתחום התמיכה והטכנולוגיה
– סביבת עבודה טכנולוגית עם הכשרה וליווי מקצועי
– תנאים סוציאליים מלאים + קרן השתלמות
מחפשים להשתלב בתפקיד טכני דינמי עם אפשרויות קידום? שלחו קורות חיים עכשיו!
– ניסיון קודם בתמיכה טכנית / Help Desk – יתרון משמעותי
– הבנה במערכות הפעלה Windows, MacOS, אפליקציות ואבטחת מידע בסיסית
– יכולת למידה מהירה, שירותיות ויחסי אנוש מעולים
– שליטה בשפות נוספות – יתרון
– נכונות לעבודה במשמרות (במידת הצורך)
לחברה המנהלת מוצר טכנולוגי לניהול מועדוני לקוחות עבור מגוון רחב של עסקים, מסעדות ורשתות דרוש/ה מנהל/ת לקוחות והצלחה עם ניסיון קודם בעולמות הדיגיטל / Loyalty / מועדוני לקוחות.
הזדמנות נהדרת להיכנס לאחד מתחומי השיווק החמים.
מסגרת התפקיד כוללת ניהול שוטף של מועדוני לקוחות של רשתות ומסעדות- ייזום פעילויות שיווקיות, הקמה ופיתוח אסטרטגיה שיווקית ובניית kpi's, הוצאה לפועל, כתיבה, תמיכה טכנית, ניתוח נתונים, הסקת מסקנות ועוד.
התפקיד כולל עבודה בצוות מול ממשקים טכנולוגיים מגוונים, התנהלות מול מגוון רחב של מנהלי עסקים ומנהלי שיווק ודורש יכולות של הובלת תהליכים באוריינטציה טכנולוגית.
*המודעה מנוסחת בלשון זכר אך מיועדת לשני המינים.
• ניסיון בהובלת תהליכי שיווק דיגיטליים.
• ניסיון משמעותי בעבודה מול ממשקים, מערכות טכנולוגיות וניתוח דאטה.
• ניסיון בניהול לקוחות עסקיים.
• יכולת הובלה ויכולות ניהוליות.
• זריזות, מיקוד, הגדלת ראש ויכולת עבודה תחת לחץ.
• יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות.
• יכולת עבודה ולמידה עצמית.
• סדר וארגון.
• אנגלית ברמה גבוהה- חובה!
• תואר אקדמאי- יתרון.
• ניסיון בעולם הנאמנות ומועדוני לקוחות- ייתרון משמעותי!
לחנות רהיטים מובילה בתחום דרוש/ה מנהל/ת שיווק בדיגיטל
חי/ה ונושמ/ת אינסטגרם וסושיאל מדיה, לתפקיד שניתן לצמוח ולהתפתח בו
דרישות תפקיד:
ניסיון בצילום ועריכה-חובה
ניסיון בניהול קמפיינים-חובה
ניסיון בהדמיות ריאליסטיות-יתרון
ניסיון בתפעול אתר e-commerce יתרון
זיקה לעיצוב -יתרון
ניסיון בצילום ועריכה-חובה
ניסיון בניהול קמפיינים-חובה
ניסיון בהדמיות ריאליסטיות-יתרון
ניסיון בתפעול אתר e-commerce יתרון
זיקה לעיצוב -יתרון
אוהב.ת מדיה, פרסום ודיגיטל? רוצה להוביל שינוי בעולם הפרסום ולעבוד עם המותגים המובילים בארץ ובעולם?
זו ההזדמנות שלך להשתלב בחברה גלובלית!
חברת פרסום החוצות המובילה בעולם, מחפשת את אחראי.ת דיגיטל ותקשורת שיווקית שלה (זמני – החלפה חופשת לידה) !
מה כולל התפקיד?
יישום האסטרטגיה השיווקית במגוון ערוצי השיווק
פיתוח תקשורת שיווקית ותוכנית עבודה, והוצאתה לפועל בכלל הערוצים בהתאם ליעדים
בנית וקידום המותג וכלל השרותים שמציעה החברה לרבות בנית כלי מכירה מנצחים
כתיבה והפקת חומרים למדיה הדיגיטלית, לאתר החברה ולמצגות החברה
עבודה ובקרה מול ספקים חיצוניים
ביצוע פרוייקטים מיוחדים, עבודה ביחד עם המכירות מול משרדי פרסום והמדיה והטמעת פתרונות חדשניים
התפקיד כולל ניהול סטודיו גרפי ועבודה עם כלל ממשקי החברה (טראפיק/מכירות/טכני/כספים)
נסיון שיווקי קודם חובה של מינימום שנה (תפקיד שני) – נסיון כמנהל מותג או תקציבאי/פלנר ממשרד פרסום או דיגיטל יתרון. תואר ראשון בשיווק/תקשורת/מנע"ס– יתרון
ידע מקדים והכרות עם עולם הפרסום - יתרון
חיית תקשורת ומדיה, בעל הבנה בתוכן שמכיר.ה וחיי.ה ברשתות חברתיות, בנה.תה תוכן כבר לקמפיין או שניים ויודע.ת לעבוד ב- Canva
מולטיטסקינג שיודע.ת לעבוד בצוות אבל גם לבד ולהוביל מהלכים חוצי חברה
נמרץ.ת עם יכולת עבודה בלחץ וריבוי משימות
חשיבה יצירתית ויכולות למידה עצמית
יכולות ניהול ויחסי אנוש מעולים
יכולת ניהול זמן ותיעדוף משימות
ידע בכלל ישומי אופיס
עברית – שפת אם, אנגלית טובה. צרפתית – יתרון
אם את/ה חי/ה שיווק ונושמים קריאייטיב ודיגיטל – זו ההזדמנות שלך!
תיאור:
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה מנהל/ת תקשורת שיווקית עם ראש יצירתי וראייה אסטרטגית, לתפקיד מגוון, מאתגר ובעל השפעה!
התפקיד כולל אחריות מלאה על פעילות השיווק הארגונית – משלב האסטרטגיה ועד לביצוע בשטח.
מה בתפקיד?
• תכנון, הקמה וניהול קמפיינים שיווקיים מקצה לקצה (PPC, SEO, Social)
• אחריות על פעילות הסושיאל של הקבוצה (Facebook, LinkedIn, Instagram ועוד)
• הוצאה לפועל של אסטרטגיית השיווק
• ניתוח ביצועים, אופטימיזציה שוטפת ומדידה בכל הערוצים
• איתור ופניה ללקוחות עסקיים דרך הרשתות – שילוב תוכן ויוזמה מסחרית
• עבודה מול צוותים פנימיים וספקים חיצוניים
• חשיבה קריאייטיבית והובלת פרויקטים
• ניסיון מוכח בהובלת פרויקטים שיווקיים דיגיטליים (PPC, SEO, Social)
• שליטה בפלטפורמות פרסום דיגיטל (Facebook Ads Manager, LinkedIn Sales
Navigator)
• ניסיון בשיווק -B2B יתרון משמעותי
• ניסיון בעיצוב גרפי (Canva/Photoshop) – יתרון
• סדר, ארגון ויכולת להניע משימות באופן עצמאי
• יוזמה, סקרנות, יצירתיות ורצון לצמוח לטווח הארוך
אגף השיווק של קבוצת לובינסקי, יבואנית הרכב בראשון לצייון מגייס אנליסט/ית שיווקי למחלקת הדיגיטל והחדשנות. התפקיד כולל ניתוח נתונים מתקדם, יצירת תובנות עסקיות והמלצות אופרטיביות לשיפור הביצועים של קמפיינים דיגיטליים, מהלכים שיווקיים וחוויית הלקוח.
מהות התפקיד
• ניתוח נתונים ממקורות שונים (Google Analytics, מערכות CRM, BI, מערכות פרסום ועוד)
• מעקב אחר ביצועי קמפיינים דיגיטליים והפקת דוחות תקופתיים, אוטומציה של דיווחים
• ניתוח משפכי המרה והמלצה על אופטימיזציה לשיפור ביצועים
• זיהוי מגמות, תבניות ודפוסים בהתנהגות לקוחות
• בניית מודלים וחיזוי, פיתוח כלי מדידה ובניית דשבורדים מותאמים למחלקות השונות
• עבודה צמודה עם צוותי הדיגיטל, הפרסום, המכירות וחוויית הלקוח
• פרויקטים בתחום הדאטה והטמעת כלים לניתוח שיווקי מתקדם
מה אנחנו מציעים?
• עבודה עם דאטה אמיתי בהיקפים גדולים
• אפשרות להשפיע וליצור ערך אמיתי על הפעילות העסקית
• הזדמנות ללמוד ולהתפתח מקצועית
תואר ראשון בתחום רלוונטי
ניסיון בתפקיד אנליסט שיווקי / דאטה אנליסט
שליטה גבוהה ב-Excel וכלים לניתוח נתונים
ניסיון בעבודה עם מערכות BI וכלי מדידה נוספים
חשיבה אנליטית ויכולת הפקת תובנות מתוך נתונים
יכולת עבודה בצוות, דיוק בפרטים ויכולת עבודה בסביבה דינמית
למותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי SKECHERS דרוש/ה מנהל/ת שיווק- תפקיד החלפה לחלד
אחריות על ניהול הפעילות השיווקית של המותג- תכנון, ניהול, ביצוע, מדידה ואופטימיזציה - בכפוף לסמנכ"ל/ית השיווק של החברה
הובלת קמפיינים שיווקיים בטלוויזיה, דיגיטל, שילוטי חוצות ורדיו
התמחות בדיגיטל וניהול תוכן – ניהול קמפיינים , ניתוח דוחות להערכת אפקטיביות הפרסום, ניהול הנכסיים הדיגיטלים ותקציבי מדיה
ניהול פעילות התקשורת השיווקית של המותג (פרסום, יחסי ציבור, קד"ם)
אחריות על נראות ועיצוב סניפי הרשת בהתאם לשפת המותג כולל הפקת חומרי סחר חזותיים
ניהול שיתופי פעולה, סוכנויות שיווק, דיגיטל וספקים
והפקת דוחות ניהוליים שוטפים בניית תקציב
תקשורת ישירה מול רפרנטים מצוות השיווק הבין לאומי בחו"ל וממשקים פנים אירגוניים רבים תוך הובלת תהליכים ומקסום אפקטיביות
תואר ראשון במנהל עסקים/שיווק/כלכלה- חובה
ניסיון בניהול מותג בתחום הקמעונאי בחברת אופנה/ספורט בינלאומית- חובה
ניסיון מוכח בשיווק דיגיטלי- ידע רחב במערכות הפרסום של META GOOGLE -חובה
יכולות הובלת תהליכים שיווקים החל משלב האסטרטגיה ועד להוצאה לפועל מונעי נתונים המובילים לגידול בהכנסות
הבנה מעמיקה של עקרונות אופטימיזציה, יחס המרות ו UI/UX
כושר ביטוי, יכולת כתיבה והעברת מסרים תקשורתיים ברמה גבוהה כולל מצגות- חובה
יחסי אנוש מצויינים, יכולת הנעה והובלת צוותי עבודה חיצוניים
יוזמה, יצירתיות ויכולת לעבוד בצוות. שאפתנות, פרואקטיביות ויצירתיות.
עברית ואנגלית ברמה גבוהה, בדיבור ובכתב
נכונות לעבודה במשרה מלאה וזמינות לשעות נוספות בהתאם לצורך
התפקיד הוא החלפה לחלד- כ8 חודשים עם אופציה אם יתאפשר